tisdag, april 07, 2009

Vilken dag!

Nu sitter vi här i skolan, jag, Mikaela, Susanna och Sara. Ingen praktik idag eftersom att vi har på annan ort och kl15.00 ska vi lyssna på Framtid Avesta i Aulan. Tror att dom ska berätta för oss att vi inte kommer få något jobb när vi går ut skolan, men det har man ju fattat redan. Men Framtid Avesta ska lägga fram andra erbjudanden som kommer att finnas efter studenten, som t.ex. ett fjärde år på gymnasiet för att läsa upp sina betyg. Det är bra att kommunen ändå försöker engagera oss studenter på annat vis :) Tummen upp för det!


Så nu sitter vi här och arbetar med projektarbete istället :) Jag har funderat på att fråga om någon kan hjälpa oss med layouten på bloggen? Den skulle behöva fräschas upp, jag tycker att den ser ganska tråkig ut faktiskt :( Och snart är det inlämningsdax. Herregud vad tiden flyger iväg! Dax att göra någonting åt detta. Jag kunde ingenting om bloggar när vi startade dethär projektarbetet och nu har jag lärt mig endel, eller rätt mycket faktiskt. Men jag hajjar fortfarande inte alla koder å grejer som man måste ha för att få till en snygg bakgrund och få bilder hit och dit, jag ni förstår. Så det skulle vi behöva hjälp med. Finns det någon frivillig!?


Nu ska ja fortsätta arbeta, ska göra Victorias uppgift om hur marknadsföringen kommer att se ut i framtiden, om 30år ungefär. Hur tror ni det kommer vara?


Just det, en liten påminnelse till alla med körkort nu när det blir sommartider och uteserveringar öppnar, och det blir after work å gud vet vad.
Remember this!
Kram på er alla !
/ Hanna

0 kommentarer: