måndag, april 13, 2009

Påsklov!

Sitter här och trycker i mig påskgodis, före maten också.... Usch på mig! Men mat får de alltid plats med i min mage ;) påskLOVet har jag inte känt av så mycket ännu. Har nämligen jobbat för fullt i Borlänge på Indiska. Fick vara kvar på onsdagen efter prakiken och jobba, sen fick jag jobba på torsdag och sen på lördag. Idag är det måndag, imorn och på onsdag jobbar jag också. SEN ska ja nog tammetusan få ha lite lov. Kryssningen är kusligt nära nu! huh va roligt det ska bli =) det ända jag inte ser fram emot är bussresan ner... Nog om det!



Samtidigt som jag äter godis försöker jag skriva 1000-sidor. Det går inte, jag ger bannemig upp snart! Läste böckerna före jullovet(!!!) så jag kommer knappt ihåg dom. Men jag får väl skylla mig själv.. Kunde ju ha skrivit recensionen direkt efter att jag läst! Nu slår det tillbaka! Men jag ska försöka lite till. Går kanske bättre om jag slutar sitta på facebook & bilddagboken.....

Känner mig faktiskt lite som nasse här, (för han heter väl så?) Vill bara stampa på alla skolarbeten som är kvar och bara njuta av tiden med klassen. Fy sjutton vad jag kommer sakna alla! Man är ju så van att träffa varandra varje dag. Nu när alla går tillbaka till skolan i Augusti, vad kommer alla i min klass att göra då? Jobba? Har någon kanske åkt utomlands? Någon kanske är arbetslös och sitter hemma? Man kommer aldrig få reda på vad alla sysslar med. Men som sagt, trots att vi knappt skiljts åt ännu, så längtar jag redan till vår reunion om 10 år!! DET kommer bli roligt :D


Pratade med Mikaela idag också. Hon har sålt lite produkter där uppe i lappland! HÄRLIGT säger jag! Själv så ska jag ta mig ner till mammas jobb, när nu alla röda dagar är över...(Hatar dom). Och ställa dit lite grejor :) Jag tror det kommer gå hem faktiskt!


Tillbaka till skrivningen nu.
Vi hörs!
Kram/ Hanna

0 kommentarer: