torsdag, april 23, 2009

Sol och värme!

Det är precis vad det är :) Jag blir så glad! Även fast jag inte varit ute så mycket så ser man ju hur fint solen skiner in genom fönstren. Var iaf ute och gick i 45min när jag kom hem från skolan :) Till saken nu, Imorn ska jag skylte och jag hoppas det blir super! Ska ta ett kort och visa er :) Och på tal om kort, jag HAR kort från kryssningen men det är så att min dator där korten finns så fungerar inte internet av någon konstig anledning... Imorgon ska jag ringa rill IT-huset och fråga dom vad det är för fel! Vet att det är något med IP-adressen iaf.


Alldeles ovan mig så kommer nu ett inlägg av vår kära rådgivare.
Han har tagit sig tid att skriva lite om hur det är att vara rådgivare och hur året med mig och Mikaela har sett ut. Så läs och njut!
Kram/ Hanna

0 kommentarer: