torsdag, april 23, 2009

Jamen hej du!

Åter är det en torsdag igen. jajjemen, dra på trissor!

jag har nyss gjort klart en uppgift i näthandeln som vi fick av käre Anders, och som gjort mig knäpp i bollen, jag förstod inte mycket. icke sa Nicke.
Åhhh vad mycket det är nu känns det som. men brukar ju vara så att man gör saker till något större än vad det är.

Ja, Dagen har varit relativ lugn och mycket vackert väder. ag älskar våren! det spirar om allt och alla då!
Idag blir det en lugn dag, städa lite kanske, vem vet. =)

Jag ska INTE skylta tillsammans med Hanna imorgon :) det är hon som fått det om bakfoten och läst fel:) jag skyltar inte förrän den 28 Maj :)

Och temat jag ska ha, det vet jag inte än, eller jo, har lite funderingar :) men det får ni reda på senare tycker jag=) än så länge är det en liten hemlighet :)
Nej, nu ska jag fippla lite med ett annat arbete här nu så jag får nånting gjort!


på återseende! hejsvejs!

/Miakela



0 kommentarer: