måndag, april 20, 2009

Full fart ombord!

Det var ju helt enkelt precis vad det var! Herregud vilken helg säger jag bara! Det roligaste på väldigt väldigt länge och det kommer bli svårt att slå detta NÅGONSIN! Jag har tagit jättemycket bilder och jag kommer såklart slänga upp några här :) Ni måste ju få se lite av hur vi upplevde det hela! Helt sinnesjukt med 2500 studenter på en båt, behöver jag äns säga mer? SVINIGT kan ju vara ett bra ord.. Men förstå att alla dom kommer att ta studenten i Juni, hälften av alla man såg kände man igen sen den regionala UF-mässan i Borlänge. Speciellt några från Leksand, ReWin UF till exempel. Dom som blev bästa UF-företag i Dalarna. Dom hade nog gott om pengar att spendera på båten ;) hehe.


Tänkte lägga upp en bild på Peter Siepen igen.

Och anledningen till det är att han, från och med nu, är den coolaste jag vet! Han vågar verkligen se ut hur han vill och klär sig minst sagt personligt. Plus att han var en GRYM DJ ! Faktiskt den bästa jag nånsin dansat till :) Han borde göra dubletter av sig och jämt vara och spela i Avesta, varenda helg!


Nu ska jag jobba lite med en ARL uppgift som vi fick som handlar om våra APU-platser. Samtidigt som vi lyssnar på "I´m on a boat" Den borde ni lyssna på tycker jag! Den kommer ALLTID att påminna mig om kryssningen eftersom vi lyssnade på den när vi festade innan bussen :) DEN ÄR GRYM!

Ha de bra alla glada!
Ledsna, och alla andra,
Kraam / Hanna

0 kommentarer: