onsdag, april 22, 2009

Snörvel


Ja, här sitter jag nu. sjuk som ett svin? Roligt är det inte iaf, har feber lite titt som tätt. Mest på nätterna, snoret rinner som niagarafallen och halsen låter som om ja har astmaanfall konstant :( JAG VILL VARA FRISK! Gissar att detta hände under resan då jag redan under söndag morgon blev väääldigt täppt i näsan.


Så här sitter jag, hemma, när jag egentligen vill vara på praktiken. Fia, vår dekoratör, skulle göra en stor omläggning på fashion (kläder) idag. Hon behövde hjälp och jag ville ju vara där och hjälpa till, tycker det är jättekul med omläggningar! Men jag själv skulle aldrig kunna vara dekoratör har jag kommit på under mitt år på Indiska. Jag har inte tålamod till det, iaf inte stora omläggningar. Men små har jag fått gjort själv, och det har varit roligt. Lite lagom uppgift, som tar lagom lång tid :) Dagen går fortare då iaf!
Igår lånade jag hem saker till min skyltning på fredag också. Alla i klassen ska skylta i våra fönster vid caféet på Hp. Jag tror det kommer att gå jättebra! Ritade en skiss och fick välja ut grejer, det tog sin tid men jag fick nog med mig det mesta...Förutom 2 saker som jag glömde. 2 VIKTIGA saker såklart!! Typiskt mig.. Men jag ska försöka få låna mammas bil å åka dit å hämta grejerna på torsdag då vi slutar lite tidigare också :)
Hur som helst så ska det bli kul att skylta!!! Jag längtar nästan litegrann ;) Plus är ju att jag och Mikaela ska skylta samtidigt, undra vad hon ska skylta i för tema?
Imorn kommer även ett nytt GÄSTblogginlägg!
Men jag tänker inte avslöja av vem ;)
Det får ni kolla in själva imorn! Men jag kan säga att det är ett roligt och intressant inlägg iaf :)
Kraam på er alla och håll er friska!
/ Hanna

0 kommentarer: