måndag, mars 30, 2009

HejsanHejsan!

ja, måndag morgon, och jag sitter fortfarande hemma.
jag blir sen idag för avgasröret på bilen låg på marken imorse..
så nu väntar jag på att Mamma ska åka till jobbet så jag kan ta snål skjuts med henne.

då var helgen över, regionala UF mässan i Borlänge är över, Är UF över helt och hållet?
Nja, nästan kan man väl säga, vi kommer ju inte "visa" upp oss mer nu iallafall.
Som Hanna skrev, så är det ju mer skrivjobb kvar att göra.

I detta inlägg kan jag inte mer än säga att jag håller med Hanna på alla fronter när det gäller mässan i Borlänge! Den var mycket rolig och händelse rik! Full rulle hela tiden kändes det som. Två toppen dagar blev det! Och en del produkter sålda, som vi faktiskt inte riktigt trodde.
Kul kul! :)

jaaa, och några gästbloggare har inte jag heller sett till, men jag ska haffa dom på en gång när jag ser dom och skynda på dom lite:)

Nu ska jag se om mamma är på G och åka snart.
Så ha det så bra så länge!


På återseende!
/Mikaela

0 kommentarer: