måndag, mars 16, 2009

Hejsan Hejsan!

Ja, jag har inte skrivit ett enda inlägg sen december.. tror jag?!
och det är ju förträffligt dåligt! Men med allt jag haft runtomkring har det liksom bara lagts åt sidan ett tag tror jag.

Men nu så!
Idag hade vi ett litet möte med Viktoria, som kändes välbehövt faktiskt.
Det behövs lite mer energi här nu! =)

Lugn dag har det annars varit,
kl 2 idag kikade vi på en föreställning som es2orna hade mixat ihop.
trevligt men lite sådär kanske..

Om ca en vecka är det UF mässa i borlänge
Och det blir sista mässan för vårat Uf företag.

Hanna är mycket duktig som ska vara med på qvinnokraft i helgen, som ni läste i tidigare inlägg.=)
Jag blir inte med pga. att jag fyller år den dagen och ska firas antar jag.
Annars hade jag stått vid hennes sida :)

Imorgon är det praktik som gäller,
Tänk om man hade råd att åka bil dit varje gång...

Men ha det så bra så länge!

/Mikaela

0 kommentarer: