torsdag, februari 12, 2009

Imorn smäller det!

Sitter här och är liiite nervös inför imorn, inte mycket måste jag erkänna. Känner mig rätt lugn faktiskt. Jag och Mikaela jobbade på idag, var i skolantill halv5. Så vi har gjort allting klart i stort sett, till och med packat inalla grejer i bilen så vi bara kan åka ner imorn och plocka upp allt :)Lite sovmorgon imorn får det bli också ;) Så vi är riktigtutvilade och peppade tills imorn!


Slänger in en bild på vår Delårsrapport också, den blev snygg tycker jag ;)
Vad tycker ni?





Klockan 15.00 är det grillning, Jurypresentation alltså!
JAG ÄR MER PEPPAD ÄN NÅGONSIN!
Nu gäller det, och det kommer gå så jäkla bra!
Är bara liite orolig för vilka frågor man kan få..
Men man kan inte göra mer än sitt bästa :)





Just ja, har inte berättat det ännu. Vi fick ju in en felbetalning på vårt företagskort i November någongång. Ett företag från Göteborg som betalat en faktura på 8000 ungefär, som hamnade fel och hamnade hos oss. Dom har nu funnits där sedan förra vecka då banken i Varberg ringde till mig och frågade vad som hade hänt med pengar :P Så idag har jag och Anders ordnat upp detdär och skickat tillbaka pengarna. Jag och Mikaela tyckte såklart att vi borde "få en liten slant" för att vi varit så snälla och tagit hand om pengarna. Så jag ringde, lite sådär smått nervös(!), och frågade snubben. MEN ICKE ! inte ett korvöre fick vi ... Lite snålt tycker jag, vi kunde väl ha fått en hundring iaf?





Aja, nu ska vi se framåt och peppa inför morgondagen framför allt!
Får se om ja hinner uppdater bilder i helgen, annars kommer
de nästa vecka!

Ha en bra helg allihopa!
Kraam / Hanna

0 kommentarer: