söndag, november 09, 2008

LördagsNöje!

Japp, det är precis vad det är :)

Mikaela svidade om till sina snyggast målarbyxor och åkte ut till andra ändan av skogen, till mig !
Så nu har vi målat och donat i stort sett hela kvällen, montern kommer bli superbra och jag längtar redan efter att få se resultatet! Kan inte bli annat än bra!
Ett litet smakprov ska ni få också ;)


Imorgon är det en helvecka praktik som väntar.
Vi ska ha med oss varsin etta i klassen, inte alla då, men i stort sett. Det ska bli intressant att se hur det går, prima tror jag!
Men då blir det många timmar buss igen, och många
timmar dötid att slå ihjäl. Som behövs mer
än nånsin till att jobba med UF !
Nu när Öppet Hus väntar,
Gud vad jag längtar!
Men vi kommer nog hinna, fast stressigt som tusan
kommer det bli.
Bara att bita ihop och kämpa på!
För antagligen (Hoppas!) så är allt slit
värt i slutändan.
Nu ska ja gå och få min skönhetssömn!
Kramar / H




0 kommentarer: