måndag, september 08, 2008

Hej hopp !

Som Mikaela skrev så har projektet satt igång nu!
Känns som om vi valde rätt grej att göra, änsålänge :)

Fick skjuts till skolan av mamma idag, annars hade jag fått
stressa ihjäl mig. Skolfoto på morgonen, de blev nice ;P
Nyss har jag varit och kört på körskolan också,
det gick bra. vi körde i stora rondellen å parkera litegranna.
Har ju trots allt uppkörning om 3 veckor!

Imorn får ja gå till skolan igen, för att ja inte skaffat mig nån praktik än.
Eller egentligen har jag det, men ska inte dit förrän v.38 plus
att ja väntar på svar från ett annat ställe.
Men men, jag får fördriva tiden på nåt sätt tills
kl3 ungefär, då ska ja köra igen ;)

Nu hinner ja inte skriva nånting mer för tillfället,
Historian & i-val väntar!

So long !
Mvh
Hanna

0 kommentarer: