tisdag, september 23, 2008

Dagen före Dagen före Domedagen!



Jaha, då var Tisdagen avklarad!
Fick åka en timme tidigare idag för att jag skulle
köra, lär ju absolut vara stubinsäker
(som jag säger..) haha!
Vet inte om jag sagt de?
- Men jag har ju praktiken min på INDISKA,
som ni ser :)

Svårt att veta vad man skall ta på sig för kläder
när man skall dit tycker jag.. Måste köpa
någonting därifrån. Dom har fått in så sjuuukt
mycket snygga höstkläder! För att inte tala om sjalar & Accessoarer, gaaah! Synd att man
inte va rik... som sagt!

Nu är jag iaf hemkommen efter körning osv. Ska hoppa in i duschen före Idol
hade jag tänkt, vilket ja nu inte kommer hinna för ja är så seg :@
Sen blire nå ätbart, I'm Starving here !

På tal om överskriften för er som undrar...
Torsdag är en stor dag i mitt liv, jag kanske når ett mål.
Ett mål i livet, och jag hoppas så innerligt mycket
så ingen har den endaste lilla bleka aningen!
JAG SKA FIXA DET !!
Min uppkörning .. då var det sagt!
För vi har så mycket planer i helgen så att
kugga finns inte som ett alternativ, nej nej !
Men så får vi hoppas att fallet inte blir heller :)
so, wish me luck !

Kram på er bäbisar :)
Hanna Banan

0 kommentarer: